Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Excellent. Meer weten? Ontdek meer
Mam
28 jun 2026 om 4:13
30 euro bezorgkosten
Tessa
22 jun 2026 om 21:04
Duurde lang en frietjes waren sompig en vies. Wel aardig personeel maar kwaliteit eten echt niet goed voor wat je kreeg en ook nog eens €10 bezorgkosten.. terwijl het bijna 2 uur duurde
karel
19 jun 2026 om 19:06
beetje weinig vlees in de drum alleen veel groeten. viel een beetje tegen
Bouke
15 jun 2026 om 21:35
Het eten was best oke. Maar wel hotwings te lang gebakken. En de porties vind ik klein voor wat voor geld je ervoor betaald! En de creme brulee was helemaal geschift. Leek helemaal nergens op. Voor ons geen volgende keer meer.
Milan
4 mrt 2026 om 1:52
zit nu 2 uur te wachten, verschijnt er ineens een melding dat het eten bezorgd is. verre van waar, restaurant vele malen gebeld, maar nummer was uitgeschakeld al voor ze sloten.
Noel
1 mrt 2026 om 22:27
duurde echt fk lang maat uur en 45 minuten. en oprecht veel te veel ui op frikandel speciaal. redbull zat bij het eten in een zakje dus waren gewoon lauw
Thimo
15 feb 2026 om 0:15
kanker slechte pizza, toppings waren half gebakken, doos was ingezakt op de pizza en alle toppings waren en aan vastgeplakt. als ik een hap nam, nam ik een partij karton mee alsof ik een schoenzool van mijn opa in mijn strot had.
R
1 feb 2026 om 19:09
Het was lekker en goed warm en goed verzorgd
Naomi
31 dec 2025 om 10:43
Goed verpakt, redelijk snel bezorgd. Helaas had ik niet gekregen wat ik wilde. Dit zo gelaten omdat we honger hadden. Eten smaakte nergens naar. Jammer!
Chloė
24 dec 2025 om 2:55
erg lekkerr
Rudjer
8 dec 2025 om 18:42
Snelle bezorging, vriendelijke medewerker(s) en lekkere pizza! Hebben zelfs gehoor voor mijn verzoeken.